BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 28, 2009

Pembuka bicara...

1 of my new assignment...huhuhu...subjek engineering computing mmg wat mindaku teruji kembali...igtkn cukup la ilmu aku sekadar pandai taip2 jer..hahaha...rupanye byk lg ilmu yg aku tak tau ttg komputer ni...well,this is it..my new life...selepas 5 tahun belajar kt sek men (sek agama ooo...),akhirnye melangkah juga aku ke alam pembelajaran yg baru...aku dah mula membiasakan diri dengan keadaan cmni..kalau x,abis la aku...Skrg aku kt UiTM Shah Alam,amek course asasi kejuruteraan...pelik kn...nk wat cmner..nk amek medik,x layak...jd,ni rezeki bagi diriku,dan aku redha..so,aku x kan menoleh lg..aku akan cuba berusaha bersungguh2..supaya aku dapat menjadi anak yg berguna utk kedua ibu bapaku...insan yg berguna utk keluargaku..yg dapat menyara keluarga yg akan aku bina satu masa nnti...mesti la!semua org nk kawen..kn..hehehe..dan kpd insan yg bernama durrah dahiyah..semoga durrah berjaya menjadi spt yg durrah harapkan...
ini baru permulaannye!!so,welcome to my blog!!

1 comments:

durrah said...

sy pun doakan awk bjaye jgk..
all the best for ur study..
blaja rajin2,
jgn nakal2,
jgn ngorat2 org lain..hee=)
live ur life to the fullest..
i'll always remember u...=)